نوشته شده توسط : پناهی نیا


:: موضوعات مرتبط: تور چین , تور مشهد , تور کیش , تور انتالیا , تور دبی , تور استانبول , تور ارمنستان , تور کوش اداسی , تور مالزی , تورقشم , تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: اسکله بزرگ تفریحی کیش , دیدنیهای کیش , جاذبه های گردشگری کیش , مراکز دیدنی کیش , اماکن گردشگری کیش , مراکز تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

تحقق بخشیدن به توانمندسازی جامعه محلی از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد کیش

سعید پورعلی: ماموریت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تحقق بخشیدن به موضوع توانمند‌سازی جامعه محلی برای پذیرش مسافرانی است که مقصد گردشگری خود را جزیره کیش انتخاب می‌کنند.

 

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، بر لزوم توسعه ظرفیت‌ها و شناسایی استعدادهای فرهنگی، هنری و اجتماعی جامعه محلی اشاره داشت و گفت: تقویت حس مشارکت حداکثری این جامعه در ماموریت‌های توسعه سازمان منطقه آزاد کیش تاثیرگذار است.

پورعلی کیفیت فرهنگی زندگی ساکنین جزیره کیش در سطوح رفتارهای فرهنگی را یکی از ماموریت‌های مهم سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد و اظهار داشت: اثربخشی حوزه فرهنگی در توسعه اقتصادی با تاکید بر صنعت فرهنگ، صنایع فرهنگی و نوآوری‌ها و گسترش مشاغل تخصصی حوزه فرهنگ در قالب رویدادسازی و گردشگری رویداد محور از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد کیش به‌شمار می‌رود.

وی بهداشت روحی و روانی و سلامت جامعه و افزایش کیفیت زندگی ساکنین کیش را یکی از مسئولیت‌های مهم سازمان منطقه آزاد کیش معرفی کرد و افزود: افزایش این شاخص‌ها بر شاخص‌های امنیت اجتماعی، و کیفیت آموزش‌های عمومی و مهارتی باعث می‌شود جزیره کیش به یک منطقه مهارت‌خیز تبدیل شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: تقویت بنیان خانواده‌ها در جزیره کیش به‌عنوان یکی  از محوری‌ترین موضوعات ثبات و امنیت در جزیره است و باید این منطقه مملو از نشاط، سر زندگی و شادابی باشد.

سعید پورعلی بر لزوم توجه به نهادهای مردمی، تقویت ساختارها و تشکل‌های مردم‌نهاد اشاره داشت و افزود: در این راستا می‌توانیم تصدی‌گری در حوزه فرهنگ، آموزش، اجتماعی و هنری را کاهش دهیم و موضوع برون‌سپاری را تقویت کنیم.

پورعلی با بیان این‌که بخش خصوصی از خلاقیت‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای اجرای رویدادهای ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی در جزیره کیش برخوردار است؛ عنوان کرد: جزیره کیش منطقه‌ای برای برگزاری همایش‌ها، رویدادهای فرهنگی و هنری، کنفرانس‌ها و سمینارها و الگویی برای فراهم کردن مشارکت سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد است که بتوانند در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی، هنری و رویدادهای این حوزه نقش موثری داشته باشند.

همچنین وی در ادامه خاطرنشان کرد: درصورت تحقق یافتن این موضوع در امر توسعه گردشگری در جزیره کیش شاهد رونق در حوزه‌های صنعتی وابسته به این حوزه نیز خواهیم بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که برای تحقق این اهداف در حوزه‌های رویدادها، ساختارها و منابع انسانی تدابیری اندیشیده شده است؛ گفت: خانه تشکل‌های غیردولتی حلقه تکمیل‌کننده سازماندهی جامعه مدنی است و اقدامات ساختاری شیوه‌نامه سازمان های غیردولتی تدوین شده است و هر چقدر  جامعه مدنی تقویت و سازماندهی شود در کار آمدی بر رضایتمندی فعالیت‌های سازمان موثر خواهد بود.

سعید پورعلی بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی را تاثیرگذار در تصمیم‌سازی‌های فضای واقعی عنوان کرد و افزود: تدوین شیوه‌نامه فضای مجازی مبنای تشکیل شورای فضای مجازی در این معاونت است و همچنین می‌توانیم شیوه‌نامه تدوین شده حوزه اجتماعی جزیره کیش را که یکی از اقدامات ساختاری است در کنار شوراها مد نظر داشت.

پورعلی افزود: برای انجمن‌های فرهنگی و هنری اساسنامه‌هایی تدوین شده است که این انجمن‌ها می‌توانند در قالب صنوف هنرمندان فعالیت داشته باشند.

وی نقش جزیره کیش را در برگزاری رویدادهای حمایتی پیشرو عنوان کرد و گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جزیره کیش، بخش خصوصی در قالب پویش‌های مردمی حضوری مستمر و پررنگ داشت و آخرین پویش رزمایش همدلی است که با همکاری و همراهی نهاد امام جمعه و به‌ویژه مردم خوب جزیره کیش دنبال می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه در سه حوزه نگاه ویژه به آموزش و پرورش شده ادامه داد: بسیاری از رویدادهای این سازمان با مشارکت آموزش و پرورش گستردگی بیشتری پیدا کرده و تعامل خوبی میان سازمان منطقه آزاد کیش و اداره آموزش و پرورش کیش ایجاد شده است.

 

منبع :  سازمان منطقه آزاد کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , تور انتالیا , تور استانبول , تور ترکیه , تور ارمنستان , تور کوش اداسی , تور مالزی , تورقشم , تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند کورداگلو کوش آداسی , تور ترکیه ارزان , قیمت مناسب تور ترکیه , بلیط ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

آغاز به کار نخستین جشنواره تبلیغات و برندینگ گردشگری کیش

نخستین دوره ی جشنواره تبلیغات و برندینگ گردشگری کیش، با شعار " نقش تبلیغات در رونق اقتصاد گردشگری" آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این جشنواره با همکاری موسسه جشنواره ها و مناسبتها و جوامع صنفی فعال در جزیره و همچنین مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش طراحی شد و با هدف توسعه گردشگری داخلی،تحکیم ارتباط میان جامعه تبلیغاتی کشور و ارتقاء صنعت گردشگری از ابتدای تیر ماه سالجاری آغاز به کار کرد. پرواز کیش قیمت تور لحظه آخری کیش قیمت تور رزرو تور پرواز کیش

پس از تشکیل دبیرخانه جشنواره تبلیغات و برندینگ گردشگری کیش از ابتدای تیر، در راستای کمک به رونق اقتصادی صنعت گردشگری کشور، معرفی بهترینها در تبلیغات این حوزه و همچنین ارائه خدمات گردشگری مطلوب؛ آئین نامه ها و ضوابط شرکت در جشنواره ، چگونگی انتخاب و معرفی اعضای کمیته داوران و کمیته های دیگر تدوین شد .

 

 به همین منظور فراخوان ارسال آثار از 21 تیر در وبسایت جشنواره به آدرس www.kishtaf.com فعال و طبق ضوابط و مقررات داوری و معیارهای انتخاب اعلام شد که بر این اساس متقاضیان از تاریخ مذکور به مدت 15 روز برای ارسال آثار فرصت دارند و پس از آن، جهت رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با شیوع ویروس کرونا، انتخاب آثار بصورت آنلاین انجام می شود.

 

آثار انتخابی و راه یافته به مرحله رقابتی ، با حضور شرکتهای تبلیغاتی و سازندگان محتوای تبلیغاتی ، روابط عمومی ها ، آژانسهای خدمات مسافرتی و گردشگری، علاقه مندان به حوزه تبلیغات گردشگری در زمینه های رادیویی و تلویزیونی ، کمپین های تبلیغاتی، تبلیغات چاپی و محیطی ، تبلیغات محتوای دیجیتال و فضای مجازی و برندینگ امور آژانسهای خدمات گردشگری و بوم گردی، در مرحله نهایی جشنواره از ۲۷ تا  ۳۱  مرداد با هم رقابت می کنند.

 

گفتنی است مرحله نهایی این جشنواره در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برپا می شود.

آغاز به کار نخستین جشنواره تبلیغات و برندینگ گردشگری کیش



:: موضوعات مرتبط: تور چین , تور مشهد , تور کیش , تور انتالیا , تور استانبول , تور ترکیه , تور هند , تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسنا کوش آداسی , نرخ هتل آسنا کوش آداسی , تور لحظه آخری ترکیه , تور کوش آداسی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران بیتی در استانبول

 

این رستوران دارای رتبه 9 از ده هزار رستوران ثبت شده استانبول را دارا می باشد.این رستوران جایزه بهترین رستوران سال 2012 را از آن خود کرده است.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور استانبول زمستان 94 میگذارد. این رستوران مکان بسیار مناسبی برای قرارهای خانوادگی , کاری و سایر قرارهای مورد علاقه مسافرین می باشد.مسافرین میتوانند در این رستوران از صبح تا شام از سرویسهای مختلف آن برای صبحانه نهار و شام استفاده کنند.سرویسهای ویژه این رستوران قیمتی حدود 25 الی 100 دلار را در بر میگیرد.در تور استانبول نوروز 95 از امکانات این رستوران استفاده کنید.

رستوران بیتی در استانبول

 

رستوران کی یی استانبول

یکی از رستوران های معروف استانبول ، رستوران Kiyi است .  رستوران Kiyi استانبول از سال ۱۹۶۴ مشغول فعالیت و ارائه لذیذ ترین غذاها در محیطی دنج و راحت به گردشگران تور استانبول نوروز 95 می باشد . این رستوران محبوب ترین رستوران دریایی استانبول به شمار می رود . طراحی داخلی آن به همراه نقاشی های بومی روی دیوار فضای دلنشینی ایجاد کرده است .ین رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور استانبول زمستان 94 میگذارد.

رستوران کی یی استانبول

 

مطالب مرتبط:

رستوران بیتی استانبول

رستوران کی یی استانبول

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: ,رستوران های استانبول,بهترین رستوران استانبول,ارزان ترین رستوران استانبول, رستوران خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مرکز خرید آک استانبول 

markaz kharid ak istanbul

مرکز خرید آک استانبول پر طرفدارترین مرکز خرید و بهترین مرکز خرید دنیا  با وسعتی زیاد  در ماه مارس 1994 افتتاح گردید که از  جمله مرکزهای خرید شلوغ استانبول می باشد ، مرکز خرید تجاری با 32 کافه و رستوران و 264 مغازه بزرگ و 1500 محل پارک برای اتومبیل مدعی که در ماه تا 1/5  میلیون نفر از این مرکز خرید تجاری و تفریحی بازدید کرده و خرید می کنند.در تور استانبول نوروز 95 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. در روزهای معمولی در یک هفته میانگین بین چهل  تا چهل و پنج هزار نفر از مرکز خرید آک مرکز دیدن می کنند و برای خرید می روند که در روزهای تعطیلی پایان هفته و روزهای عید این عدد به بیشتر از هفتاد هزار نفر هم می باشد. مرکز خرید تجاری و  تفریحی آک استانبول در ناحیه اتیلر  با مساحت صد و هشتاد هزار متر مربع محل سرپوشیده ساخته شده است. در مرکز خرید 2 آسانسور پانارومیک و  41 پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای رفت و آمد به عموم مردم و مسافران تور استانبول نوروز 95 ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول همه روزه در ساعت 10 صبح الی 10 شب آماده بازدید خریداران و بازدیدکنندگان می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلراستانبول 

 

مرکز خرید آک استانبول

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95

 

تور استانبول زمستان 94

مرکز خرید آک استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مرکز خرید زورلو استانبول

مجتمع چند منظوره زورلو در سال 2013 در منطقه سیسلی، در قسمت اروپایی استانبول ساخته شده است. این مرکز در محل تقاطع خیابان بیوکدر و پل بسفر قرار دارد و بزرگ ترین مرکز هنرهای نمایشی و اولین فروشگاه اپل در این مرکز قرار دارد. مرکز زورلو از 4 برج تشکیل شده که  مراکز هنری مدرن، مرکز خرید، هتل ۵ ستاره رافلز، ادارات، خانه های زیبا ، تئاتر و سینما در آن قرار دارد.  انواع شرکت ها و برندهای لوکس مثل بولگاری، دیور، بربری، ولنتینو، بیمن و ... در این مرکز خرید شعبه دارند.در تور استانبول نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

بزرگ ترین فروشگاه بیمن در این مرکز خرید بیش از 10000 متر مربع مساحت دارد و لباس ها و اجناس فشن و امروزی در آن به فروش می رسد. این مرکز خرید بیش از 200 مغازه و 40 کافه و رستوران دارد و در رستوران "مورینی" آن انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای خوشمزه سرو می شود که مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند از پس از خرید از طعم دلچسب این غذاها لذت برند.

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید مار مارا فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در زمینی به مساحت 375 هزار متر مربع در قلب منطقه باکرکوی استانبول در سال 2011 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید شیک و مدرن 300 مارک ملی و بین المللی را ارائه می دهد.در تور استانبول نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. برندهای معروف زارا ، ماسیمو دوتی ، اسپنسر ، مارکس ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید دارای شعبه هستند . در مرکز خرید مارمارا فروم انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم  آرایشی و بهداشتی  و … به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید ۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت دارد. برای صرف غذا و استراحت نیز یک طبقه مخصوص اختصاص داده شده است که رستوران و فست فود این مجموعه در آن طبقه وجود دارد که از تراس بزرگ آن می توانید نظاره گر چشم انداز فوق العاده جذاب و تماشایی از دریای مرمره باشید. از دیگر امکانات مرکز خرید مارمارا فروم می توان به سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … اشاره کرد . این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب به روی مردم و مسافران تور استانبول نوروز 95 باز و آماده ارایه خدمات می باشد.

 

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول لحظه آخری

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید مار مارا فروم استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد