نوشته شده توسط : پناهی نیا


:: موضوعات مرتبط: تور چین , تور مشهد , تور کیش , تور انتالیا , تور ارمنستان , تور کوش اداسی , تور مالزی , تورقشم , ,
:: برچسب‌ها: آب انبار سنتی کیش , دیدنیهای کیش , جاذبه های گردشگری کیش , راکز دیدنی کیش , اماکن گردشگری کیش , مراکز تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 594
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا


:: موضوعات مرتبط: تور چین , تور مشهد , تور کیش , تور انتالیا , تور دبی , تور استانبول , تور ارمنستان , تور کوش اداسی , تور مالزی , تورقشم , تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: اسکله بزرگ تفریحی کیش , دیدنیهای کیش , جاذبه های گردشگری کیش , مراکز دیدنی کیش , اماکن گردشگری کیش , مراکز تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , تور کیش , تور ارمنستان , تور کوش اداسی , تور مالزی , تورقشم , تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: گذر هنرمندان کیش , دیدنیهای کیش , جاذبه های گردشگری کیش , مراکز دیدنی کیش , اماکن گردشگری کیش , اماکن تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا


:: موضوعات مرتبط: تور چین , تور مشهد , تور کیش , تور انتالیا , تور ارمنستان , تور کوش اداسی , تور مالزی , تورقشم , تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: درخت سبز کیش , دیدنیهای کیش , جاذبه های گردشگری کیش , مراکز دیدنی کیش , اماکن گردشگری کیش , اماکن تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا


:: موضوعات مرتبط: تور چین , تور مشهد , تور کیش , تور انتالیا , تور هند , تور ارمنستان , تور کوش اداسی , تور مالزی , تورقشم , ,
:: برچسب‌ها: کشتی یونانی کیش , دیدنیهای کیش , جاذبه های گردشگری کیش , مراکز دیدنی کیش , اماکن گردشگری کیش , بهترین دیدنیهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

تحقق بخشیدن به توانمندسازی جامعه محلی از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد کیش

سعید پورعلی: ماموریت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تحقق بخشیدن به موضوع توانمند‌سازی جامعه محلی برای پذیرش مسافرانی است که مقصد گردشگری خود را جزیره کیش انتخاب می‌کنند.

 

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، بر لزوم توسعه ظرفیت‌ها و شناسایی استعدادهای فرهنگی، هنری و اجتماعی جامعه محلی اشاره داشت و گفت: تقویت حس مشارکت حداکثری این جامعه در ماموریت‌های توسعه سازمان منطقه آزاد کیش تاثیرگذار است.

پورعلی کیفیت فرهنگی زندگی ساکنین جزیره کیش در سطوح رفتارهای فرهنگی را یکی از ماموریت‌های مهم سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد و اظهار داشت: اثربخشی حوزه فرهنگی در توسعه اقتصادی با تاکید بر صنعت فرهنگ، صنایع فرهنگی و نوآوری‌ها و گسترش مشاغل تخصصی حوزه فرهنگ در قالب رویدادسازی و گردشگری رویداد محور از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد کیش به‌شمار می‌رود.

وی بهداشت روحی و روانی و سلامت جامعه و افزایش کیفیت زندگی ساکنین کیش را یکی از مسئولیت‌های مهم سازمان منطقه آزاد کیش معرفی کرد و افزود: افزایش این شاخص‌ها بر شاخص‌های امنیت اجتماعی، و کیفیت آموزش‌های عمومی و مهارتی باعث می‌شود جزیره کیش به یک منطقه مهارت‌خیز تبدیل شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: تقویت بنیان خانواده‌ها در جزیره کیش به‌عنوان یکی  از محوری‌ترین موضوعات ثبات و امنیت در جزیره است و باید این منطقه مملو از نشاط، سر زندگی و شادابی باشد.

سعید پورعلی بر لزوم توجه به نهادهای مردمی، تقویت ساختارها و تشکل‌های مردم‌نهاد اشاره داشت و افزود: در این راستا می‌توانیم تصدی‌گری در حوزه فرهنگ، آموزش، اجتماعی و هنری را کاهش دهیم و موضوع برون‌سپاری را تقویت کنیم.

پورعلی با بیان این‌که بخش خصوصی از خلاقیت‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای اجرای رویدادهای ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی در جزیره کیش برخوردار است؛ عنوان کرد: جزیره کیش منطقه‌ای برای برگزاری همایش‌ها، رویدادهای فرهنگی و هنری، کنفرانس‌ها و سمینارها و الگویی برای فراهم کردن مشارکت سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد است که بتوانند در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی، هنری و رویدادهای این حوزه نقش موثری داشته باشند.

همچنین وی در ادامه خاطرنشان کرد: درصورت تحقق یافتن این موضوع در امر توسعه گردشگری در جزیره کیش شاهد رونق در حوزه‌های صنعتی وابسته به این حوزه نیز خواهیم بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که برای تحقق این اهداف در حوزه‌های رویدادها، ساختارها و منابع انسانی تدابیری اندیشیده شده است؛ گفت: خانه تشکل‌های غیردولتی حلقه تکمیل‌کننده سازماندهی جامعه مدنی است و اقدامات ساختاری شیوه‌نامه سازمان های غیردولتی تدوین شده است و هر چقدر  جامعه مدنی تقویت و سازماندهی شود در کار آمدی بر رضایتمندی فعالیت‌های سازمان موثر خواهد بود.

سعید پورعلی بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی را تاثیرگذار در تصمیم‌سازی‌های فضای واقعی عنوان کرد و افزود: تدوین شیوه‌نامه فضای مجازی مبنای تشکیل شورای فضای مجازی در این معاونت است و همچنین می‌توانیم شیوه‌نامه تدوین شده حوزه اجتماعی جزیره کیش را که یکی از اقدامات ساختاری است در کنار شوراها مد نظر داشت.

پورعلی افزود: برای انجمن‌های فرهنگی و هنری اساسنامه‌هایی تدوین شده است که این انجمن‌ها می‌توانند در قالب صنوف هنرمندان فعالیت داشته باشند.

وی نقش جزیره کیش را در برگزاری رویدادهای حمایتی پیشرو عنوان کرد و گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جزیره کیش، بخش خصوصی در قالب پویش‌های مردمی حضوری مستمر و پررنگ داشت و آخرین پویش رزمایش همدلی است که با همکاری و همراهی نهاد امام جمعه و به‌ویژه مردم خوب جزیره کیش دنبال می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه در سه حوزه نگاه ویژه به آموزش و پرورش شده ادامه داد: بسیاری از رویدادهای این سازمان با مشارکت آموزش و پرورش گستردگی بیشتری پیدا کرده و تعامل خوبی میان سازمان منطقه آزاد کیش و اداره آموزش و پرورش کیش ایجاد شده است.

 

منبع :  سازمان منطقه آزاد کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , تور انتالیا , تور استانبول , تور ترکیه , تور ارمنستان , تور کوش اداسی , تور مالزی , تورقشم , تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند کورداگلو کوش آداسی , تور ترکیه ارزان , قیمت مناسب تور ترکیه , بلیط ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

آرزوهای صلح جهانی در شبهای شعر دفاع مقدس در کیش

 

آرزوهای صلح جهانی در شبهای شعر دفاع مقدس در کیش

شب شعر دفاع مقدس کیش با حضور سه تن از شاعران برجسته کشور و جمعی از شاعران جزیره کیش در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در دومین شب از هفته دفاع مقدس، شب شعر با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، سه تن از شاعران برجسته و به نام کشور که در حوزه ادبیات دفاع مقدس آثار ارزشمندی سروده اند و جمعی از شاعران جزیره مرجانی کیش برگزار شد.

تور های کیش بهترین تور کیش بلیط کیش تهران تور کیش هتل کورش تور کیش هتل مریم تور کیش هتل فلامینگو تور کیش هتل شایان تور کیش هتل ترنج تور کیش ارزان نرخ نامه تورهای کیش تور ارزان برای کیش بهترین تور کیش تور دو شب و سه روزه کیش تور های کیش رزرو بلیط کیش پرواز کیش بهترین زمان برای سفر به کیش نرخ تور کیش کیش تور

حضور نوجوانان از مستندات تاریخی دفاع مقدس به شمار می رود

در این مراسم پیش از قرائت اشعار، استاد عبدالجبار کاکایی با یادآوری حضور نوجوانان در عرصه دفاع مقدس که یکی از مستندات تاریخی جنگ به شمار می رود افزود: به ندرت جنگ ها از دو سو عادلانه هستند. معمولا از سویی که عادلانه است، به جنگ از منظر مقاومت و دفاع مردمی یاد می شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از این موضوعات مهم در ادبیات جهان،کشته شدن در راه میهن است، افزود: گاه آدم ها برای صلح می جنگند و فکر اینکه صلح کل جهان را فرا بگیرد آرمانی است که در ذهن دارند. اما به وقوع پیوستن آن دور از دسترس به نظر می رسد و گاه آنقدر جنگ به زندگی انسان نزدیک می شود که شاعران را هم تحت تاثیر قرار می دهد.

این شاعر نام آشنای کشور خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی هایی که در دل جنگ خلق شد شعر دفاع مقدس است که برگرفته از واقع نگری بوده و به بیان واقعیت هایی چون حماسه ها،خشونت ها، زجرها و ناکامی ها می پردازد.

دفاع مقدس هویت جدیدی به ملت ما بخشید

استاد مصطفی محدثی خراسانی نیز در آیین شب شعر کیش با بیان اینکه هویت ملی یک قوم چیزی نیست که انتظار داشته باشیم به یکباره شکل گرفته یا تغییر کند، اظهار کرد: همه بر این نکته اذعان دارند که دفاع مقدس هویت تازه ای به ملت ما بخشید اما این بدان معنا نیست که ما آن را نداشتیم و در دفاع مقدس به دست آوردیم بلکه دفاع مقدس زمینه غبارروبی از فضیلت هایی را که در طول تاریخ داشتیم زدود و به شکلی نو و فراخوان شده و پویا متجلی کرد.

وی تاکید کرد: همین اتفاق در حوزه های فرهنگی و هنری و از جمله شعر نیز رخ داد و شعر دفاع مقدس فراخوان فضیلت های تاریخ شعر فارسی است و با درآمیختن آن ها شعر فارسی به شکلی نو ارائه شد.

شاعران نو در دفاع مقدس

صابر سعدی پور دیگر استاد شعر و ادبیات دفاع مقدس نیز در این مراسم گفت: برخی جنگ را با واقعیت های آن لمس کرده و قلم زدند و برخی چون من که خود را هنرمند می دانیم به شکل و نوعی دیگر پس از دوران جنگ با واقعیت های آن آشنا شده و آمار لمس کردیم. جامعه ادبی که با چهره واقعی جنگ، پس از خوابیدن گرد و غبارهای آن روبرو شدند و آثاری که در جامعه ایجاد کرده بود لمس کردند نیز در این وادی قلم زدند.

در ادامه این شاعران به نام کشور و شاعرانی از جزیره مرجانی کیش اشعار خود را برای حاضران قرائت کردند.

در حاشیه این مراسم نمایش سمفونی میگ ها با نویسندگی، کارگردانی و اجرای بهنام کاوه به نمایش درآمد.

گفتنی است در سومین روز از هفته دفاع مقدس نمایش « دست هایت کو مم حسن » به نویسندگی: رضا گشتاسب و کارگردانی: رضا کرمی زاده و با تهیه کنندگی : وحید لک به نمایش درخواهد آمد.

علاقمندان می توانند این نمایش را که برگزیده سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و برنده 9 تندیس از جشنواره فتح همچنین دعوت شده به جشنواره بین المللی 2020 روسیه است در ساعت 19.30 دقیقه و در مرکز همایش های بین المللی کیش سالن خلیج فارس به تماشا بنشینند.

آرزوهای صلح جهانی در شبهای شعر دفاع مقدس در کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , تور کیش , تور انتالیا , تور ارمنستان , تور مالزی , تورقشم , تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل توسان بیچ کوش آداسی , قیمت هتل توسان بیچ کوش آداسی , تور ترکیه چارتر , نرخ ویژه تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

آغاز به کار نخستین جشنواره تبلیغات و برندینگ گردشگری کیش

نخستین دوره ی جشنواره تبلیغات و برندینگ گردشگری کیش، با شعار " نقش تبلیغات در رونق اقتصاد گردشگری" آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این جشنواره با همکاری موسسه جشنواره ها و مناسبتها و جوامع صنفی فعال در جزیره و همچنین مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش طراحی شد و با هدف توسعه گردشگری داخلی،تحکیم ارتباط میان جامعه تبلیغاتی کشور و ارتقاء صنعت گردشگری از ابتدای تیر ماه سالجاری آغاز به کار کرد. پرواز کیش قیمت تور لحظه آخری کیش قیمت تور رزرو تور پرواز کیش

پس از تشکیل دبیرخانه جشنواره تبلیغات و برندینگ گردشگری کیش از ابتدای تیر، در راستای کمک به رونق اقتصادی صنعت گردشگری کشور، معرفی بهترینها در تبلیغات این حوزه و همچنین ارائه خدمات گردشگری مطلوب؛ آئین نامه ها و ضوابط شرکت در جشنواره ، چگونگی انتخاب و معرفی اعضای کمیته داوران و کمیته های دیگر تدوین شد .

 

 به همین منظور فراخوان ارسال آثار از 21 تیر در وبسایت جشنواره به آدرس www.kishtaf.com فعال و طبق ضوابط و مقررات داوری و معیارهای انتخاب اعلام شد که بر این اساس متقاضیان از تاریخ مذکور به مدت 15 روز برای ارسال آثار فرصت دارند و پس از آن، جهت رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با شیوع ویروس کرونا، انتخاب آثار بصورت آنلاین انجام می شود.

 

آثار انتخابی و راه یافته به مرحله رقابتی ، با حضور شرکتهای تبلیغاتی و سازندگان محتوای تبلیغاتی ، روابط عمومی ها ، آژانسهای خدمات مسافرتی و گردشگری، علاقه مندان به حوزه تبلیغات گردشگری در زمینه های رادیویی و تلویزیونی ، کمپین های تبلیغاتی، تبلیغات چاپی و محیطی ، تبلیغات محتوای دیجیتال و فضای مجازی و برندینگ امور آژانسهای خدمات گردشگری و بوم گردی، در مرحله نهایی جشنواره از ۲۷ تا  ۳۱  مرداد با هم رقابت می کنند.

 

گفتنی است مرحله نهایی این جشنواره در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برپا می شود.

آغاز به کار نخستین جشنواره تبلیغات و برندینگ گردشگری کیش



:: موضوعات مرتبط: تور چین , تور مشهد , تور کیش , تور انتالیا , تور استانبول , تور ترکیه , تور هند , تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسنا کوش آداسی , نرخ هتل آسنا کوش آداسی , تور لحظه آخری ترکیه , تور کوش آداسی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل تماشا کیش

 هتل تماشا در تور کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی برای میهمانان تور کیش قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برای میهمانان تور کیش برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان تور کیش در جزیره سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته برای میهمانان تور کیش می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

 هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 در تور کیش می باشد. لازم به ذکر است این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد.

 امکانات رفاهی هتل تماشا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ ویژه میهمانانتور کیش و ... می باشد.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


 

لابی هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش


هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا در تور کیش در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب تشکیل شده است. از مزیت های این هتل برای میهمانان تور کیش می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی ویژه میهمانان تور کیش، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی ویژه میهمانان تور کیش و...

 آدرس : کيش بلوار ايران، خيابان جامى ، جنب صدا و سيما

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش


از روشهاي ذخيره سازی آب آشاميدني در زمان قدیم در جزيره کیش ، ایجاد آب انبار بود. يك آب انبار دو قلو با پنج بادگير در سال 1372 برای جمع کردن آب هاي سطحي،در نزديكي درخت سبز در مکان يك آب انبار باستاني و قدیمی در نزدیکی شهر حريره با تکنیک معماري سنتي يزدي ایجاد شد.در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

تخریب شدن مسير آبهاي سطحي که به آب انبارهاي سنتي منتهی می شد همزمان با ساخت و ساز کیش ، كاربرد مهم و اصلي آب انبارها از بین رفت و هم اکنون برای تهيه آب شيرين از دستگاه هاي آب شيرين كن استفاده مي شود. معماري و ساختار آب انبار روزگار گذشته و قدیمی را به یاد می آورد و براي گردشگران و مسافران تور کیش بسيار ديدني و جالب می باشد.مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

در غرب جزیره زیبای کیش كشتی بزرگ و عظیم الجثه ای در ساحل زیبا و نیلگون کیش كشتی یونانی معروف به گل نشسته است. کشتی یونانی کیش به لحاظ قدمت تاریخی دارای اهمیت نیست. در تاریخ چهارم مرداد ماه 1345 كشتی از بندر امام خمینی به یونان سفر می کرد  و به گل نشست و بعد هشتاد روز با تلاش یدك‌كش هلندی هم نتوانستند کشتی را نجات دهند .از اطلاعات بدست آمده مشخص شد كه كشتی در زمان به گل نشستن متعلق به كشور یونان و به اسم كولااف بوده .مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. كشتی یونانی کیش در سالهای 1338 تا یكسال قبل از به گل نشستن ، متعلق به كشتیرانی کشور ایران بوده. امپراطور و نچرایست از دیگر نامهای این کشتی یونانی کیش می باشد. کشتی یونانی کیش در زمان غروب خورشید منظره ای دیدنی و جالبی را دارد که باعث جذب مسافران و گردشگران تور کیش فروردین 95 می شود. در ساعات پایانی روز تشعشعات نور خورشید با رنگهای قرمزی و نارنجی در پشت کشتی یونانی چشم انداز زیبایی را به همراه دارد و به همین علت مسافران تور کیش بسیاری برای عکس گرفتن و تماشای منظره دیدنی به غرب جزیره کیش می روند.در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

در نزدیکی بازار مرجان کیش پارک ساحلی مرجان قرار دارد، از زیباترین و جذابترین مراکزهای دیدنی جزیره کیش است که مسیر ارتباطی از بازار مرجان به دریا می باشد.مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. بیشتر مسافران و ساکنان جزیره کیش در اطراف این پارک زمانی را برای تفریح برای خود سپری می کنند. و از چشم اندازهای جذاب و زیبای ساحلی جزیره کیش لذت می برند. آلاچیق ها و محوطه جذاب پارک ساحلی مرجان کیش محیط بسیار مناسبی ایجاد شده که به دور از شلوغی و سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های فوق العاده و زیبای طبیعت اطراف لذن ببرید و در زمان اقامت در جزیره زیبای کیش از منطقه ای که دارای ساحلی شفاف و بسیار زلال عکسهای خاطره انگیز و به یاد ماندنی بگیرید و لذت ببرید و سفری خوب را با تور کیش تجربه کنید .در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

مطالب مرتبط:

تور کیش فروردین 95

تور کیش نوروز 95

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش

کشتی یونانی کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

پلاژ آقایان در کیش

پلاژ آقایان در کیش از جاذبه های گردشگری توریست پسند می باشد که از مجموعه تفریحی و ورزشی در جزیره می باشد که همه ی گردشگران آن را می شناسند. این مکان در بخشی از سواحل شرقی کیش برای شنا مخصوص آقایان در نظر گرفته شده است. از هتل های نزذیک به این مجموعه هتل پارمیس و هلیا و اسپادانا و آنا می باشد که مسافران تور کیش با اقانت در این هتل های ذکر شده به آسانی می توانند به پلاژ آقایان در کیش دسترسی داشته باشند.از امکانات مخصوص این مجموعه می توان زمین های بازی ، دوش های آب شیرین ، قایقرانی ، ماساژ و نماز خانه و . . . را نام برد.

 

پارک ساحلی مرد ماهیگیر در کیش

پارک ساحلی مرد ماهیگیر در کیش جز پارک های شناخته شده در جزیره زیبای کیش می باشد ، وقتی شما به کرانه شرقی سواحل کیش بروید از دور مجسمه ای قابل مشاهده است که این مجسمه نماد و سنبلی از مردم بومی و ساحل نشین کیش می باشد . این مسجمه 12 متر ارتفاع دارد که ابهت و شگفتی خاصی دارد که چشم هر گردشگر تور کیش را به سمت خود جلب می کند.مساحتی که برای این پارک در نظر گرفته اند 4 هزار متر مربع می باشد و در این پارک 2 آب نما به وسله یک جوی آب به هم وصل شده اند. قابل ذکر است که این مجسمه بزرگترین مسجمه فیگوراتیو کشور می باشد و زیبایی خاصی به پارک ساحلی مرد ماهیگیر در کیش داده است.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

کیبل اسکی در کیش از ورزش های آبی و هیجان انگیز در جزیره زیبای کیش می باشد که بزرگترین کیبل اسکی جهان و اولین مجموعه کیبل اسکی در خاورمیانه می باشد. شما می توانید با سرعت 28 تا 62 کیلومتر بر ساعت بر روی کیبل اسکی به طول 860 متر و عرض 160 متر این تفریح را انجام دهید . این مجموعه به طور همزمان می تواند به 12 نفر از گردشگران تور کیش نوروز 95 سرویس ارائه کند. این مجموعه مکانی مناسب برای برگزاری مسابقات داخلی و خارجی می باشد. استفاده از این مجموعه بدون محدودیت سنی می باشد و همه افراد حرفه ای و غیر حرفه ای می توانند از آن استفاده کنند.


شاتل سواری در کیش از تفریحات جذاب و پرطرفدار در جزیره کیش می باشد ، این تفریح آبی به این صورت است که شما سوار بر تیوب به وسیله قایق های تندرو بر روی آب کشیده می شوید که هیجانی وصف ناپذیر را به همراه دارد.البته قابل ذکر است که شما گردشگران تور کیش فروردین 95 در هنگام شاتل سواری باید نکاتی را رعایت کنید که در هنگام سوار شدن به شما ذکر میشود.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

دوچرخه سواری در کیش از جاذبه های این جزیره می باشد که مسیر مخصوص به خود را دارد که مسافت آن 75 کیلومتر می باشد که جدا از مسیر های ماشین رو است که قسمت اصلی آن در کنار جاده جهان می باشد . شما می توانید در ایستگاه های مربوطه دوچرخه کرایه کرده و در کنار سواحل به تفریح دوچرخه سواری بپردازید. گردشگران تور کیش فروردین 95 برای دوچرخه سواری در کیش می توانند به ایستگاه های موجود در مناطق مختلف جزیره مثل اسکله تفریحی ، کنار بازار مرجان ، پرشین گلف ، کشتی یونانی و دوچرخه کرایه کنند.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل ستاره طلایی کیش که هتلی 2 ستاره می باشد جز هتل های شناخته شده در کیش می باشد این هتل برای اقامت کسانی که با خانواده سفر می کنند مناسب است . تور کیش 95 نسبت به هتل های دیگر دارای مسافت طولانی تری تا مراکز خرید می باشد به همین دلیل این هتل برای گردشگران تور کیش تعطیلات بهمن 94 خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است . از جاذبه های دیدنی کیش که به این هتل نزدیک می باشد می توان به پارک آهوان اشاره کرد از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تورکیش رستوران با غذاهای گوناگون و خوشمزه ، کافی شاپ و صندوق امانات و . . . می باشد . شما می توانید سفری به یاد ماندنی را در هتل ستاره طلایی کیش تجربه کنید.

 

هتل سالار کیش هتلی 2 ستاره در کیش می باشد که در مجاورت هتل داریوش قرار دارد و از جاذبه های دیدنی که نزدیک به این هتل میباشد ساحل مرجانی زیبای کیش است. این هتل دارای سوئیت ها و اتاق های 1 ، 2 ، 3 خوابه است که مجهز به امکانات لازم می باشد مسافران تور کیش نوروز 95 می توانند هتل سالار کیش را با قیمت مناسب رزرو کنند و سفر خوبی را به یادگار بگذارند. شما میتوانید تفریحاتی را در اسکله تفریحی که نزدیک به هتل است تجربه کنید.

 

مطاللب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

پروازهای تفریحی کیش

پروازهای تفریحی کیش از هیجان انگیزترین و لذت بخش تر ین تفریحات این جزیره زیبا می باشد. مسافرانتور کیش بهار 95 که علاقه مند به تفریحات هیجانی هستند پروازهای تفریحی کیش را از دست ندهند.پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را برای علاقه مندان تور کیش نوروز 95 به پروازهای هیجان انگیز فراهم می آورد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره زیبای کیش را در حین پرواز و از آسمان نظاره کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای گردشگران که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است. مسافرانتور کیش فروردین 95 با پرواز کردن در آسمان بر فراز آب های خلیج فارس سفری به یاد ماندنی و پرهیجانی را تجربه خواهند کرد.


پروازهای تفریحی کیش

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: , تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

باغ راه ایرانی

 

باغ راه ایرانی در جزیره کیش دارای مساحت 32 هکتاری در سمت جنوب بلوار ولایت که مابین میدان هرمز و میدان سعدی که به منظور ایجاد جاذبه گردشگری تور کیش اسفند 94 و همچنین معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف در کشورمان به مردم منطقه و مسافران تور کیش فروردین 95 ساخته شده است . قابل ذکر است که مجموعه باغ راه ایرانی دارای هشت باغ ایرانی و 9 دروازه و آثار تاریخی شهرهای کشورمان می باشد از جمله میدان سعدی ، دروازه قرآن شیراز ، دروازه سی و سه پل اصفهان٫ دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه هارونیه مشهد، پل دختر لرستان، دروازه رق آباد کرمان، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیرانمی باشد همچنین در میدان هرمز با نماد سردر باغ ملی تهران قرار دارد . گردشگران تور کیش بهار 95 با بازدید از این مکان میتوانند 11 آبنما٫ رودخانه ای به طول 400 متر٫ 400 جوی آب و 9 نقاشی دیواری که مربوط به  فرهنگ ایرانی اسلامی می باشد را مشاهده کنند . 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل 3 ستاره سان رایز در نزدیکی مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره زیبای کیش احداث شده و شامل 4 طبقه می باشد که هر طبقه از 8 الی 10 سوئیت یک تا سه خوابه تشکیل شده است. اکثر اتاق های هتل سان رایز کیش مشرف به دریای زیبای خلیج همیشه فارس می باشد و همین خصوصیت باعث جذب مسافران تور کیش نوروز 95 به این هتل شده است. همچنین در طبقات این هتل از رنگ آمیزی های بسیار متنوعی استفاه شده است. هتل سان رایز کیش در نزدیکی بازار پردیس 2 واقع شده است. فاصله هتل با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه می باشد.

امکانات هتل سان رایز کیش برای گردشگران تور کیش نوروز 95 :

فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، آژانس خدمات مسافرتي، لابي، رستوران، كافي شاپ، آسانسور، سالن، كنفرانس، خدمات خانه داري، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه و...

نشانی هتل سان رایز کیش : جزیره کیش، نوار سیاحتی، روبروی پردیس

 

 هتل سان رایز کیش

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

روستای باغو کیش از جاذبه های معروف در جزیره کیش می باشد که بافت سنتی این روستا تا به امروز هم قابل مشاهده است. در این روستا اکنون چند خانواده دامدار زندگی می کنند و شغل های اصلی این روستا دامداری ، کشاورزی ، پرورش زنبور عسل می باشد. شما می توانید در سفر تور کیش خود به این روستا رفته که در هنگام ورود به آن چادرهای سیاه سنتی و زندگی و آداب و رسوم بومیان منطقه را مشاهده کنید. گردشگران می توانند در این بازدید با روش خنک نگه داشتن آب در فصل های گرم سال ، پخت و پز غذاهای سنتی ، رسم و رسوم مردم منطقه در زمان جشن و پذیرایی از میهمانان و پختن نان های محلی آشنا شوند. مسافران تور کیش می توانید در زمان دیدن این روستا درختان کهنسال لور که بسیار زیبا می باشد را مشاهده کنند.

 

شهر زیرزمینی کاریز کیش از جاذبه های معروف در جزیره کیش می باشد ، در واقع این مکان در قدیم آب شرب برای مردم منطقه را تامین می کرده و این کاریز در محل اتصال سه رشته قنات ساخته شده است و قدمت آن چند هزار ساله است و ارتفاع آن به 15 کیلومتر می رسد. این مکان که امروزه به شهری زیرزمینی که بسیار شگفت انگیز است تبدیل شده ، هر ساله گردشگران تور کیش از آن بازدید می کنند.

 

 ساحل جزیره کیش جز پر طرفدارترین جاذبه های گردشگری در کیش به حساب می آید. ساحل جزیره کیش دارای آب و هوایی فوق العاده در زیر نور آفتاب و جزیره از جنس مرجانی ، آب های زلال و شفاف که می توان کف دریا را مشاهده کرد. با توجه به نتایج کشف شده مرجانی بودن سواحل کیش به طور طبیعی سبب تصفیه آب دریا شده و بر شفاف شدن آب می افزاید. شما گردشگران تور کیش می توانید در سفر خود به دور از شلوغی و با آرامش در این سواحل به استراحت بپردازید و منظره های زیبا در جزیره را به تماشا بنشینید.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران بناب کیش

رستوران بناب کیش از رستوران های بسیار خوب کیش می باشد که زبانزد مسافران کیش و مردم کیش می باشد ، در این رستوران انواع کباب های سنتی و بسیار خوشمزه و پرطرفدار آذربایجان سرو می شود ، این رستوران دارای فضای گرم و صمیمی با پرسنلی مجرب پذیرای شما گردشگران تور کیش نوروز 95 می باشد. شما می توانید بعد از خرید و بازدید از مکان های دیدنی کیش ، خوردن کباب های معروف رستوران بناب کیش دلچسب می شود.

 

 

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش جز رستوران های معروف و خوب در مشهد می باشد که دارای فضایی گرم و صمیمی و همچنین شاد می باشد و انواع غذاهای خوشمزه و ایرانی در آن سرو می شود . از امکانات به خصوص این رستوران اجرای برنامه شاد همراه با موسیقی زنده می باشد .گردشگران تور کیش نوروز 95 با انتخاب معروفترین غذای رستوران شاندیز صفدری که جوجه کباب بدون استخوان می باشد می توانند شبی بی نظیر را در سفر خود به یاد بگذارند.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران عمو اکبر کیش جز رستوران های بسیار معروف در جزیره ی زیبای کیش می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی رو به روی بازار پانیذ قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای دریایی سرو می شود و میگو چینی این رستوران بسیار معروف می باشد. رستوران عمو اکبر کیش برای گردشگران تور کیش 95 که قصد دارند در سفر خود غذاهای دریایی بسیار خوشمزه و سالم را میل کنند گزینه مناسبی می باشد.

 

 

رستوران کوه نور کیش از رستوران های معرف در جزیره کیش می باشد که به نظ خیلی از گردشگران این رستوران زیباترین رستوران کیش می باشد. ظرفیت این رستوران 100 نفر می باشد که دارای کافی شاپ نیز می باشد و منظره زیبایی در بیرون و داخل رستوران قابل مشاهده می باشد. مسافران تور کیش اسفند 94 می توانند در شب هنگام نورپردازی فوق العاده این رستوران را مشاهده کنند.رستوران کوه نور کیش دارای مدارک عالی از مراکز مختلف جهان می باشد و شما می توانید غذای مورد علاقه خود را از بین انواع غذاهای سرو شده در این رستوران انتخاب کنید و در فضایی دلچسب با صدای زیبا و آرام پیانو میل بفرمایید.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

سوئیتی مجهز با امکانات لازم است که به آپارتمان شبیه است با این تفاوت که شما می توانید هر موقع خواستید تسویه کنید و سوئیت را ترک کنید و اقامت در آن هم بستگی به خود شما دارد که از چند روز تا چند ماه هم می تواند باشد. این سوئیت بسیار مکان راحتی بوده و مسافران تور کیش بهار 95 می توانند در آشپزخانه آن به آشپزی بپردازند. از خصوصیات سوئیت سوپر لوکس 5 ستاره کیش می توان به متراژ 75 ، ظرفیت 3 نفر ، اتاق خواب مجهز ، آشپزخانه با لوازم لازم ، پذیرایی مبله با وسایل لازم اشاره کرد . از دیگر ویژگی های مهم این سوئیت نزدیک بودن آن به مراکز خدماتی ، مرکز شهر ، کنار ساحل و شهرک صدف می باشد همچنین برای مسافران تور کیش فروردین 95 دارای تراسفر فرودگاهی می باشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس یک کیش

 

از بزرگترین بازارهای جزیره کیش بازار پردیس یک کیش است که به سبک اروپایی با مشاوره معروفترین معماران فرانسوی طراحی و ساخته شد. امکانات بازار مناسب و نیاز گردشگران و مشتریان است ، تنوع اجناس , نمایندگی های شرکت لوازم خانگی معروف دنیا موجب شده تا مسافران و گردشگران تور کیش نوروز 95 از بازار پردیس یک کیش دیدن و خرید کنند. بیشتر از 200 واحد تجاری در بازار می باشد و چند کافی شاپ و یک رستوران هم با محیطی دلنشین آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد .در شرق جزیره زیبای کیش بازار پردیس یک کیش در کنار بازار پردیس دو کیش واقع شده است . کالاهای موجود در بازار پردیس یک عبارتند از : کیف و کفش , انواع مختلف پوشاک ,  انواع تلفن همراه , سیستمهای کامپیوتری ,تعمیرات موبایل ,  وسایل صوتی و تصویری ,  تعمیرات موبایل , انواع ساعتهای مارکدار و معروف و تهیه بلیط های مسافرتی است .در تور کیش فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

بازار پردیس دو کیش

 بازار پردیس دو کیش

در سال 1378 بزرگترین  و مجهز ترین بازار جزیره کیش بازار پردیس دو افتتاح گردید. بازار پردیس دو کیش به مساحت 22000 متر مربع می باشد و در 3 طبقه و با 200 واحد تجاری برای ارائه خدمات به مشتریان و مسافران آماده می باشند.در تور کیش نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 انواع مختلف تسهیلات رفاهی ویژه رفاه حال مشتریان و غرفه داران عزیز تدارک دیده شده است. امکانات رفاهی مانند: آسانسور ,  پله برقی , وسایل جابه جایی کالا و سیستم های خنک کننده مرکزی و تلفن و ... است. معماری بازار به نوعی طراحی شده که مسافران و بازدید کنندگان در هنگام خرید می توانند در رستوران از غذاهای متنوع لذت ببرند و استراحت کنند.در تور کیش فروردین 95 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

 در محیط بیرونی بازار پردیس آبنمای زیبا و رقص نور , زیبایی فوق العاده ای به وجود آمده است. این بازار سه کافی شاپ  و یک چایخانه سنتی و یک رستوران با انواع غذاهای لذیذ سرد و گرم برای مسافران و میهمانان تور کیش فروردین 95 تدارک دیده شده است . بازار پردیس دو کیش درختان نخلی دارد که بازار را زیبا کرده است و برنامه هایی مانند: برنامه موسیقی زنده و  قرعه کشی و اهداء جایزه های نفیس و ارزنده تدارک دیده اند.

مطالب مرتبط:

تور کیش فروردین 95

تور کیش نوروز 95

بازار پردیس یک کیش

بازار پردیس دو کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد